Sunday 18 June 2017




MEDIA DIGITAL ADVERTISING
I K L A N .. I K L A N

K O N S E P  C O N C E P T
Blog n YouTube Partner Program

Laman blog ini memaparkan liputan bagi negeri seperti di bawah :-
Pahang . Johor . Melaka . Negeri Sembilan

Semua Video - adalah terbitan admin dalam akaun YouTube
Wonderful Pahang ! TKASIH sudi melayari laman blog ini



01 : iNFO - Negeri Sembilan cukup sinonim dengan seni bina Minangkabau dan tersohor dengan hidangan makanan yang pedas, masak lemak cili api. Sebenarnya negeri ini telah berubah landskap makanan alaf moden yang mampu memenuhi citarasa selera makan anda, kini terdapat limpahan pelbagai pilihan makanan pelbagai budaya yang datang dari seluruh pelusuk negeri dengan adanya restoran, warung, food truck, street food yang menyajikan aneka makanan 1 Malaysia.

Lokasi percutian yang cukup strategik, ianya amat berdekatan dengan KL dan Selangor serta bersempadan dengan Melaka, Pahang dan Johor. Negeri Sembilan mempunyai kemudahan yang lengkap serta banyak lokasi makanan serta lokasi untuk anda lawati secara berjadual dan teratur dengan mudah kerana jarak perjalanan dari satu daerah ke daerah yang lain tidak memerlukan masa yang lama, kini prasarana jalan raya yang elok lagi selesa memuaskan pemanduan anda. Negeri ini merupakan adunan bandar moden dan klasik yang terdapat di Sembilan buah daerah menandakan sebuah Negeri Sembilan.

Negeri Sembilan Food Channel @ NSTREKKERTV akan bawa anda mengenali ratusan lokasi-lokasi untuk anda lawati dan Lubok Makan Negeri Sembilan yang anda boleh pilih untuk merasai apa saja makanan pada bila-bila masa ! FACEBOOK -:} iNFO TV N9


SEREMBAN NEGERI SEMBILAN


Nasi Bajet Ruby @ Viral Seremban
Lokasi : Depan Petronas Jln Seremban - Jelebu
Negeri Sembilan
[ search YouTube ]


Sikamat Tackle / Kedai Pancing Sikamat
[ ada menyediakan sewaan bot memancing laut Port Dickson ]
Ada Menjual Ketam Segar
tonton YouTube untuk maklumat lanjut



Ramlah Rojak Cendol @ Flyover Rasah Seremban
[ Search YouTube ]


Sedapnya Nasi Kukus @ Senawang
[ Search YouTube ]

No comments:

Post a Comment